Livrare si Retur
Transportul si livrare produselor
Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania) prin intermediul unei firme de curierat, dupa confirmarea comenzii de catre unul dintre operatorii nostri.
Termenul de livrare al produselor comandate prin intermediul magazinului online sau prin e-mail, este de maxim 3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii de catre unul dintre operatorii nostri.
Cheltuielile de livrare sunt de 15 lei pentru comenzile cu valoarea pana in 200 lei si sunt suportate de catre client, daca nu exista oferte care sa asigure transportul gratuit. Pentru comenzi mai mari de 200 RON, cheltuielile de livrare se vor efectua de societatea noastra.
Clientul va fi contactat telefonic de catre firma de curierat pentru a stabili ora si locul livrarii.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare-cumparare conform legislatiei in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul/produsele care este/sunt conform/conforme cu comanda si nevoile acestuia.
Drepturi de retur
In conformitate cu dispozitiile legale, va aducem la cunostinta urmatoarele: consumatorul are dreptul de a notifica in scris faptul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului prin returnarea in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In acest caz, societatea va rambursa sumele achitate de catre dumneavoastra, in cel mult 14 zile lucratoare de la data primirii produsului returnat de dumneavoastra, in conditiile mai sus prezentate. Conform dispozitiilor in vigoare, clientul va suporta in acest caz doar cheltuielile de expeditie pentru returnarea produselor.
Rambursarea returului va fi efectuata prin virament bancar in contul IBAN trimis de client.
In cazul in care produsul are ambalajul deteriorat sau nu-l mai are, acesta nu mai poate fi returnat.
In cazul in care produsele expediate difera de cele comandate de dumneavoastra sau in cazul in care prezinta defecte de fabricatie, cheltuielile pentru expedierea unui produs nou vor fi suportate de noi.
Adresa unde trebuie returnat coletul este: Calea Vitan, Nr. 242, Corp C, Et. 4, Sector 3, Bucuresti.
Societatea noastra depune toate eforturile ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in cele mai bune conditii si conform cu toate standardele de calitate in vigoare.
Atentie! Returul se face doar in urma trimiterii unei cereri in scris pe adresa comenzi@4kids.ro. Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in cutia originala, cutia produsului trebuie pusa intr-un ambalaj atunci cand se preda curierului, altfel va fi refuzata. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte, daca prezinta urme de purtare sau uzura sau daca ii lipsesc din accesorii. Adresa de retur: Calea Vitan, Nr. 242, Corp C, Et. 4, Sector 3, Bucuresti.
Taxa curierului pentru retur este suportata de Cumparator.
Contravaloarea produsului returnat se va efectua in contul IBAN mentionat de dumneavoastra in formularul de retur de mai jos.
RETURUL POATE FI EXPEDIAT DOAR PRIN CURIER LA ADRESA MENTIONATA MAI SUS SI NU SE POATE PREDA PERSONAL.
Certificat de garantie pentru incaltaminte:
Conditii de schimb
In cazul in care produsul comandat nu este potrivit, se poate realiza un schimb de produse.
Atentie!
• Produsul se poate schimba cu aceelasi cod de produs, dar alta marime, astfel se pastreaza pretul de achizitie initial.
• In cazul in care doriti la schimb alt produs fata de cel comandat, se achita diferenta de pret dintre produse.
Produsele pentru schimb sunt in limita stocului disponibil.
Taxele de transport pentru schimb sunt sustinute de catre cumparator, tur - retur.
Cheltuielile de livrare sunt:
- 20 lei tur/retur - schimb acasa
- 15 lei/tur daca intai se trimite coletul la noi si dupa va trimitem noi coletul cu produsul schimbat
Produsul returnat sau schimbat trebuie sa fie in cutia originala a produsului, iar cutia ambalata intr-o punga. Produsele trimise in cutia originala fara o modalitate de ambalare sau lipite cu banda adeziva/ AWB lipit de cutie, vor fi refuzate.
SCHIMBUL POATE FI EXPEDIAT DOAR PRIN CURIER LA ADRESA MENTIONATA MAI SUS SI NU SE POATE PREDA PERSONAL.